Przegląd tematu
Autor Wiadomość
Sówka
PostWysłany: Pon 14:59, 07 Kwi 2008    Temat postu:

spoko Tot fajnie było tylko sie podkoniec wkurzyłem jak chciałem ich podejść
Tot
PostWysłany: Nie 22:08, 06 Kwi 2008    Temat postu:

Fajnie, że wpadłeś Sówka. Wink Git się z Tobą grało. Mam nadzieję, że nie zamęczyłem Cię rozkazami.
Forest
PostWysłany: Nie 19:35, 06 Kwi 2008    Temat postu:

Ci co nie przyjechali mogą tylko żałować Razz
Forest
PostWysłany: Nie 18:38, 06 Kwi 2008    Temat postu:

FOTKI
Sówka
PostWysłany: Sob 18:19, 05 Kwi 2008    Temat postu:

ja też będe
MieteK
PostWysłany: Pią 13:06, 04 Kwi 2008    Temat postu:

Ja może sie wezme ale to tak na 40%.
Forest
PostWysłany: Czw 21:06, 03 Kwi 2008    Temat postu:

1 post tematu został z edytowany

No ludzie brać sie na manewry Razz
Tot
PostWysłany: Czw 12:58, 03 Kwi 2008    Temat postu:

Manewry na Borowcu napewno będą. Złosiło ię już 10 osób z NGAF, a planujemy przyjście jakiś nowych gości, będzie jeden ze scenariuszy grany. Zapowiada się parogodzinna napierdalana. Wink

Transport jest bezproblemowy. A co do odległości... Ja jeździłem na manewry do Krakowa i Bielsko-Białej. Warto było.
Cichy
PostWysłany: Śro 18:49, 02 Kwi 2008    Temat postu:

Jak w końcu będzie potwierdzone, że manewry na Borowcu się odbędą to nie ide na WD, mówie od razu. Nie moge sobie pozwolić na 2 manewry dzień po dniu Razz Za 3 tygodnie kończy mi się rok szkoly Smile
Czeczen
PostWysłany: Śro 18:22, 02 Kwi 2008    Temat postu:

podpisuje się do wypowiedzi Foresta... Very Happy
Forest
PostWysłany: Śro 18:20, 02 Kwi 2008    Temat postu:

Powiem tyle:

ŻAL!
MieteK
PostWysłany: Śro 18:13, 02 Kwi 2008    Temat postu:

Kombinujecie... AAT robi manewry na WD bez względu na wszystko, bo na Borowiec sie nikomu pewnie niechce jechać i nikt nie ma czasu w niedziele.
Cichy
PostWysłany: Śro 18:00, 02 Kwi 2008    Temat postu:

Jako że wstępnie z Mietkiem rozmawiałem i planowaliśmy manewry na WD, ale zapowiada się na to, że byłoby mało osób. Raz, że sekcja Borowiec jedzie do Krakmanów, Romin dorabia na chleb i dziwki, więc inni pewnie nie mieliby ochoty wbić. Może się więc na boro wybralibyśmy, co? Smile
Forest
PostWysłany: Śro 17:53, 02 Kwi 2008    Temat postu: 6 kwiecień '08 - Borowiec

Forest napisał:
TRANSPORT: Z ZKKMu 338 o 11:28. -> Rozkłady www.zkkm.prv.pl
Z Sierszy 309 o 11:43 . -> (przystanek SH) Rozkłady www.zkkm.prv.pl

Teraźniejsza lista:

Forest
Wojtek
Romin
Tot
Kostuch
Sebbarro
Cichy
Mistrzu
Raxo
Patryk
Czeczen
Lajco [?]

AAT:
Sowa
Bzykal
Mietek 40%

+ 3 gości - tra się będzie z dobrej strony pokazać Razz

SCENARIUSZ:



Kosowo 1998

Oddziały UÇK (Armia Wyzwolenia Kosowa) rozpoczęły wojnę partyzancką, przeprowadzając serię ataków partyzanckich na serbskie siły porządkowe, reprezentantów władzy oraz zamachów terrorystycznych wycelowanych w domniemanych kolaborantów. W tej sytuacji w 1998 na pomoc serbskiej policji przyszła regularna armia jugosłowiańska, przeprowadzając szeroko zakrojoną akcję zbrojną, wymierzoną w UÇK. Bójowki UÇK zostały wyparte z miasta i okolicznych wiosek lecz walka miała się naprawdę zacząć dopiero w kosowskich lasach gdzie bojówkarze już czekali na serbskie wojska...

Strony (2):
Armia Wyzwolenia Kosowa - obrońcy
Serbskie Oddziały - atakujący



Mapa:



Spawny (4):
Czerwone Kwadraty - spawny o które będziemy się bić, początkowo należą do drużyny broniącej.
Niebieski Kwadrat - spawn początkowy atakujących. Nie może zostać przejęty przez wroga.

OBJty (4) [Atakujący mają za zadanie wysadzić poprzez wrzucenie petardy (bomby) do środka]:
Żółte koło - Jest to betonowe wejście do ścieków przy brzegu chechła.
Zielone koło - Stodoła, w której jest skład amunicji partyzantów.
Pomarańczowe koło - Okop partyzantów.
Białe koło - Słup wysokiego napięcia (czyt. maszt radiowy) ładunek trzeba będzie podłożyć pod jedną stopę słupa.

Respawny: Proponuję CO 10 minut od startu. Ilość spawnów ograniczona: 5 dla Albańczyków i 6 dla Serbów.

Trupy schodzą do najbliższych respawnów. Nie ma łażenia. Atakowany respawn nie respawnuje żołnierzy, gdy w promieniu 50m jest wróg.

Pirotechnika: Tylko na OBJty. Damy 8 petard atakującym.

Czas: 3 godziny

Koniec: Po wykonaniu OBJtów przez atakujących, wykrwawienia jednej ze stron lub zakończenia czasu.

System gry na medyków.

Przypada jeden medyk na drużynę. Ma on przy sobie 4 opatrunki na jeden spawn. (jakieś tam szmatki) Uleczyć towarzysza (lub siebie) można tylko raz. Rannym jest uznawany gracz, który został trafiony w którąś z kończyn. (ręce lub nogi) Osoba trafiona w nogę nie przemieszcza się. Trafienie w ramię powoduje, że gracz nie może używać broni. Rannym można być tylko kiedy się jest trafionym RAZ. Następne trafienie w cokolwiek oznacza śmierć. Osoba opatrzona także umiera po ponownym trafieniu.


kto teraz chętny?!

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.